Fotbollen

Sitter här lite, men ska strax gå till tv:en där älsklingen, pappa och lillasyster sitter klistrade framför fotbollen. men tänkte berätta lite om min dag innan bara, först blev det fika med mamma och morfar. sen blev det jobb (städa) lite, sen blev det en sväng på stan med mamma. letade chinos men finns inga som passar mig, har någon något tips vart det finns för oss som inte är så stora? :) sen blev det att jobba 14.00-18.00 på assbecks. efter det bar det direkt av till lundsbrunn för att kolla på bil. sen efter det blev det kebabtallrik och ut och kört lite. :) och nu pratar jag i telefon med lollo! :) men nu ska jag sätta mig framför fotbollen och äta massa massa godis! :) Hörs imorrn, Pussisar!


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack så mycket :)

Ska försöka att inte göra det :)

2008-06-18 @ 21:28:07
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0