Saturday

Har inte hunnit skriva sen igår,  jobbade jag ju 10.00- 18.00 sen på kvällen var jag med lollo och sandra. sen hämtade jag syster sen åkte vi hem och sov. älsklingen är ju som sagt inte hemma, han åkte ju igår och kommer hem imorrn. jobbigt att somna när jag var själv kan jag lova :( , för sover ju med älsklingen preis varje natt så! :) men han kommer ju hem imorrn som tur är! :) nu till idag, har jobbat 10.00- 14.00 sen åkte jag hem och åt våfflor med mamma, syster och bror, pappa är ju med älsklingen så han var ju heller inte hemma. snart ska jag, mamma och bror åkta ut till spiken för att spela minigolf och äta glass. sen efter det blir det kalas i stugan på spiken för mormor som fyller år denna dag. :) men nu orkar jag inte skriva mer. Hörs senare ikväll eller imorrn! Ha en bra kväll, Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0