Onsdag och jag har vart ledig hela dagen och det vill jag jämt vara! :P

jag och älsklingen kom precis till lägenheten, vi har vart hemma hos mig hela dagen. har solat lite, tvättat bilen och bara slappat. och nu när vi kom hit gick vi ner till tvättstugan och kollade för vi tänkte att vi skulle lära oss tvätta. det är dags nu kände vi! :P just det, måste ju skriva vad jag sysslade med igår. först jobbade jag 10.00- 18.00, sen när jag kom hem hade älsklingen lagat taco till mig. :) sen körde vi mina föräldrar för dom skulle på fest. sen senare körde vi dom till harrys och sedan hämtade vi dom i natt med. emellan vi körde dom kollade vi klart på filmen råttatuille. sådär bra, men man fick sig allt några härliga skrattstunder. haha! men nu ska vi ta tag och städa här i lägenheten tänkte vi! hörs senare, Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0