Lördag och klockan börjar närma sig fem på eftermiddagen!

Har inte hunnit skriva sen igår morse, jobbade ju som sagt till 18.00 igår. sen direkt efter det åkte jag och älsklingen för att handla för att sedan laga en god kvällsmat. sen en stund efter det blev det att kolla på två fimer om Irene Huss, så nu har vi sett fem stycken, tror det finns ute sju eller nått. jag tycker dom är bra faktiskt, inte i klass med beck men.. så hela kvällen igår innebar en massa mys med älsklingen. imorse rättare sagt klockan fem imorse åkte älsklingen med pappa på rally och dom är på väg hem nu. jag själv har jobbat idag, 10.00- 14.00 sen blev det att åka hem och äta middag, efter det så åkte jag och mamma till råda för att gå fem km i spåret där, och nu sitter jag här. har inte bestämt mig vad jag ska göra ikväll. men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och annat. ha det bra så hörs vi senare idag. Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0