Kvällning

Just nu sitter jag och älsklingen framför tv:en, har vart i lägenheten ett tag nu för vi har vart och gjort lite saker. direkt efter jobbet så åkte vi hem till mig där mamma och pappa var hemma. vi bestämde oss för att åka till gillstadkafé för att äta kvällsmat, det va trevligt! efter att ha suttit där ett tag så åkte vi hem till mig igen för att bara ta det lugnt. jag och älsklingen satt ute på trappan i det fina vädret, underbart att solen lyser och att det är varmt fortfarande vid åtta! :) efter det åkte vi hem hit, och som sagt här sitter vi nu! men nu ska jag stänga av datan, ska försöka lägga oss i tid ikväll för älsklingen ska upp till jobbet och jag ska med gå upp då för jag och lollo ska ut och gå imorrn bitti i råda. ska hämta henne halv åtta så i imorrn blir det ingen sovmorgon! Hörs imorrn, Pussisar! NATTI! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh TACK va söt du är =) Har du för dig ikväll då? Kramar

2008-07-09 @ 22:34:22
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0