Hemma nu från en promenad med Lollo på en mil i spåret i råda!

Kom precis till lägenheten, sen jag skrev sist har jag hunnit med lite olika saker. först åkte jag och älsklingen och åt, och cyklade lite. sen åkte han och två kompisar för att dricka lite öl. då passade jag på att åka hem till mig en sväng för att vara lote social nu innan dom åker imorrn och är borta i fem dagar. sen efter det åkte jag till råda där jag mötte Lollo, väl där gick vi 1 mil i spåret där. så sjukt gött! :) började gå strax efter nio och vi var klara vid halv elva så knappt 2,5 timma tog det, det är vi nöjda med. och som sagt nu sitter jag här i soffan, älsklingen kommer när som helst. då ska vi nog mysa framför tv:en och bestämma vad vi ska hitta på hela dagen imorrn för då är vi båda lediga! :) underbart! men nu ska jag kolla om det är något bra på tv! Hörs imorrn, God Natt! Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då får jag hålla tummarna på att du får sol imorgon då :) hehe

2008-07-25 @ 00:32:18
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0