Godmorgon

Sitter och glor framför mtv lite, föresten så ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde börja jobba klockan tio idag istället för elva. vilket jag självklart sa jag på, så det är därför jag redan är uppe. kollade precis ut från fönstren och såg att det ser ut att bli en solig och fin dag, men jag jobbar ju till sex så jag hinner inte med någon solning iaf, men imorrn får det gärna vara sol för då är jag ledig från assbecks. men först på morgonen rättare sagt halv åtta ska jag hämta upp lollo för då ska vii åka ut till råda och gå. sen efter det ska jag jobba (städa) några timmar, men efter det ska jag sola lite om jag har tid över för känns att det behövs. men nu måste jag borsta tänderna för att sedan hoppa in i duschen. Skriver sen innan jag åker till jobbet! Pusssisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0