Frulle i soffan

Godmorgon, sitter här och äter lite frulle. ska snart hoppa in i duschen tänkte jag, men först ska jag slappa lite framför tv:en. denna tisdag jobbar jag mellan 11.00- 18.00 precis som igår alltså! men nu ska jag skriva upp lite saker som jag måste göra denna vecka så jag inte glömmer av det!

* tisdag jobba 11.00-18.00
* onoff med kameran, eftersom blixten inte funkar.
* onsdag jobba 11.00- 18.00
* jobba (städa) på två ställen på tosdag
* fredag jobba 10.00- 18.00
*  lördag jobba 10.00- 14.00
ut och gå i råda minst en gång
magnus uggla på fredag?


så detta är det jag kommer på just nu som jag måste göra! men kommer säkert på mer.
Hörs sen, Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0