För idag har jag badat ute för första gången i år, och det var varmare i vattnet än vad jag trodde! :)

Kom hem precis, dagen har vart jätte skön! :) först vaknade jag och älsklingen upp hemma hos mig vid halv elva. då bestämde vi oss för att vi skulle åka och bada i det fina vädret! så vid halv tolv åkte vi till filsbäck för att bada. vattnet var varmare än vad jag trodde :) sen låg vi och solade i en timma typ, sen tröttnade älsklingen och vi åkte hem till hans föräldrar istället. där han lagade middag till oss medans jag låg ute och försökte sola lite till. sen låg vi inne och slöade lite, sen åkte jag för att jobba (städa) och nu sitter jag här. älsklingen gick precis för att hämta pizza till oss. ska dela på någon god! :) sen senare ikväll ska vi antagligen åka och bada med johan och emelie, ska bli mysigt det! :) men nu måste jag duka och blanda apelsinsaft! :) hörs senare eller imorrn, föresten så ska jag och älsklingen till liseberg med lisa och philip imorrn! :) Bye, Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Första gången i år? :O Då har du missat mycket!! :P haha!

2008-07-27 @ 19:37:59
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0