Dodgeball

Klockan är tio och jag och älsklingen sitter och myser framför tv:en, just nu kollar vi på dodgeball. innan det var vi ute och gick en liten promenad i det härliga vädret! :) hoppas verkligen att detta vädret håller i sig länge nu! nu till morgondagen, då åker ju min älskling, kommer bli jobbigt att inte kunna träffa han förän på söndag. :( han åker imorrn förmiddag, och kommer hem på söndag kväll. jag jobbar heldag imorrn alltså 10.00- 18.00, och lördag 10.00- 14.00. sen på lördag eftermiddag/kväll ska vi ut och fira mormor i stugan på spiken för hon fyller år. men nu ska jag kolla på filmen igen! Hörs imorrn, Pussisar!

 Min älskling den finaste och underbaraste som finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0