Det är Onsdagkväll, sitter i soffan och har precis ätit kexchoklad och CocaCola!

Sitter framför tv:en just nu, har precis kollat på Girlicious och älsklingen åkte precis för att äta glass med två kompisar. och jag kände att jag hellre ville sitta kvar här framför tv:en med datan i knät. idag har jag och älsklingen verkligen chockat stort. för idag har vi: tvättat bilen, lärt oss tvätta nere i tvättstugan och städat hela lägenheten. vi har även fixat så jag har en garderob att ha mina saker i så jag slipper ha dom i väskor bara här, kanon bra! :) sen ikväll cyklade vi till hans föräldrar för att grilla och ha det mysigt i det underbara vädret! :) :)
imorrn är det torsdag och då jobbar jag 10.00-18.00, vill hellre vara ledig! men men, då tjänar man inga pengar så jag ska allt jobba! :) sen på fredag är jag ledig igen, underbart! :) men nu ska jag kolla vad det finns att se på tv:en just nu! hörs senare! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0