Ullared igår!

Godmorgon, tänkte börja denna dag att skriva lite om min dag igår. den började med att mamma och mormor kom pch hämtade mig i lägenheten klockan 05.00!!! va ganska trött kan jag lova, ville bara ligga kvar med min älskling! :) efter tre timmars bilresa så var vi äntligen framme, och där blev det shopping. :) är så mysigt och härligt på något sätt att gå runt där och kolla bland alla saker. blev ganska mycket köpt för mig: en jacka, en gigantisk klocka till väggen, underkläder, strumpor, schampoo, tvålar, balsam, inpackning, lotion, batterier, lite kläder och massa saker till lägenheten! :) här kommer en bild på klockan, man fattar dock inte på bilden hur stor den är men det är den verkligen. kommer bli perfekt att ha här i lägenheten! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar ullared! Man hittar alltid massa skoj =P

Vart bor du då?



Kram

2008-08-26 @ 11:50:56
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0