Min Lördag och Söndag!

Hallå, har ni hunnit skriva på över en dag nu. så nu tänkte jag berätta vad jag har gjort! igår efter jobbet var jag med älsklingen hela dagen och kvällen, lagade mat, myste sen kom även emelie förbi en sväng och hon gick med oss fram på stan och kollade lite snabbt på crouisingen här. sen åkte ja och älsklingen hem och kollade på pearl harbor. sen senare på natten när älsklingen låg kvar i min säng åkte jag och hämtade mina föräldrar som hade vart i stan på lite partaj.
 
Sen imorse vaknade jag av älsklingens väckarklockan strax efter sju, då åkte han iväg på innebandycup. jag fortsatte då att sova och vaknade strax efter elva igen, då gick jag upp käkade frulle och sedan åkte för att jobba (städa). sen efter jobbet blev det att åka på kalas för mig, älsklingen, mamma och lillasyster till min morfar och kusin som fyllde år. och nu tillbaka till lägenheten sitter vi framför tv:en och jag käkar just nu choklad, mumma! blir en lugn kväll framför tv:en för oss. Hörs senare eller imorrn, Pussisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0