Godmorgon!

Idag är jag ledig, vilket innebär sovmorgon för mig. :) gick upp för en halvtimma sen, så har precis ätit upp frukosten och just nu sitter jag och äter upp mina sista godisbitar som jag och älsklingen köpte till filmen vi började kolla på igår kväll. "Arn Tempelriddaren" började vi kolla på, inte våran typ av film alls. men eftersom den är inspelat lite här i lidköping så tyckte vi att det hörde till att ha sett den. men det va över två timmar lång så igår orkade vi bara se en timma, får ta resten ikväll. nu till min dag då, jag tänkte ta på mig strax och cykla iväg och köpa lite saker som behövs i lägenheten. sen kanske det blir en tur framme på stan med, vill ha skinnkjolen från H&M men den fanns bara i stora stolekar kvar ju.. men så är det ju med det, blev inte förvånad. men nu ska jag äta upp mitt godis för att sedan borsta tänderna och ta på mig. Hörs senare, Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0