För jag vill åka nu!!

Godmorgon, har precis ätit upp min frukost och just nu kollar jag på lite utomlandsbilder... är ju där om fyra månader, men fyra månder är för långt! tänkt om det inte är tillräckligt varmt om fyra månder?? då skulle jag bli såå besviken, fast då får man passa på att shoppa extra mycket istället. ska ju åka med min älskling så det är tur det! :) men jag vill åka nu!! måste boka en resa så vi åker innan sommarn nästa år med asså. men men, nu måste jag ta på mig och göra mig iordning för jobbet (10.00- 18.00). Hörs ikväll eller nått, Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill oxå ligga på en strand!

2008-08-20 @ 11:38:53
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0