För att jag har beslutsångest! :P

Kan inte bestämma mig om jag ska stänga ner bloggen eller inte, skulle kännas lite roligare att skriva om det var mer som läste den! :P men men, får ta några mer dagar på mig att bestämma hur jag ska göra!

Kan berätta kort om min helg så länge:
Fredagen: Städjobb på morgonen, jobb i butiken 13.00- 18.00. sen hela kvällen var jag med min älskling, massa myys! :)
Lördagen: Ledig hela dagen! :) Va med älsklingen och hade mysdag hela dagen, underbart! :) Lagade god mat och myste framför tv:en på kvällen blandannat!
Idag, söndag: Sovmorgon med älsklingen såklart, slappat, jobbat (städat) med älsklingen igen, vi har nu tvättstugan och sen ikväll gå och köpa träningskort till mig ska vi göra, för jag känner att jag måste börja träna igen nu asså. har inte tränat sen.. hmn.. april! så nu måste jag komma igång igen! :)

Hörs, Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0